Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΧΑΡΔΑΒΕΛΑ ΣΕ ΠΑΓΚΑΛΟ!!!!


Θα σας αποκαλύψω σήμερα μια τρελή μου φαντασίωση: πόσο θα ήθελα να πνίξουμε τους ψεύτες και τους κλέφτες μέσα σε πηχτό, μαύρο, ελληνικό πετρέλαιο! Από την εποχή της χούντας, όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις - με ένα μικρό διάλειμμα επί Ανδρέα- μας "ταϊζουν" με το ίδιο τερατώδες ψέμα:

Ότι η "Ελλαδίτσα" είναι μία μικρή, φτωχή χώρα, χωρίς ορυκτό πλούτο άρα καταδικασμένη να ζει πουλώντας μόνο ήλιο και θάλασσα ( ενίοτε και το "αγόρι μου", σε κυρίες και κυρίους που έχουν να το "αγοράσουν")!

Όταν ετοιμάζαμε με τους συνεργάτες μου την πρόσφατη εκπομπή του "Αθέατου Κόσμου" στην οποία αποκαλύψαμε όλη την αλήθεια για τα κοιτάσματα πετρελαίου που υπάρχουν στην χώρα μας, δεν πίστευα κι εγώ ο ίδιος σε αυτά που έφερνε στο φως η δημοσιογραφική έρευνα!

Ο λόγος που σήμερα γράφω αυτό το κομμάτι εδώ , στο editorial του Pyles.tv - και όχι στο blog όπου "συναντιόμαστε" για τα μη ανεξήγητα- είναι γιατί αυτό το θέμα για δεκαετίες αντιμετωπιζόταν ως μία "θεωρία συνωμοσίας" ή εμμονή κάποιων "ελληναράδων".

Όποιος τολμούσε να πει δημοσίως ότι η Ελλάδα έχει ορυκτό πλούτο προς εκμετάλλευση, αντιμετωπιζόταν ως "γραφικός" και "συνωμοσιολόγος " από τους... ειδήμονες! Τον ειρωνεύονταν και του απαντούσαν στην καλύτερη περίπτωση "καλά, η Ελλάδα έχει πετρέλαιο και... ο Έλβις ζει"!

Αφιερωμένη σε όλους αυτούς λοιπόν η ... φαντασίωση μου! Που από την προηγούμενη Τρίτη τους "χαλάσαμε τη μαγιονέζα"! Σε τέτοιο βαθμό που έχουν αρχίσει ήδη να ανησυχούν μήπως τελικά και ο ... Έλβις ζει!! Και τα καλύτερα, έρχονται!

Τα υπόλοιπα στο blog, "Όλη η αλήθεια για το ελληνικό πετρέλαιο".

Κώστας

Υ.Γ Σε χθεσινή ερώτηση του προέδρου του ΛΑΟΣ στη Βουλή σχετικά με το θέμα των κοιτασμάτων, ο κ. Θεόδωρος Πάγκαλος απάντησε: "Όλοι οι άνθρωποι της ΔΕΠ, του υπουργείου Έρευνας και Τενχολογίας που τους ζήτησα να ψάξουν συστηματικά τις πληροφορίες, μου είπαν ότι δύο πηγές υπάρχουν περί πετρελαίου στο Καστελόριζο. Η μία είναι το έγκριτο φύλλο "Ποντίκι" και η άλλη ήταν η εκπομπή του κ. Χαρδαβέλλα που ονομάζεται "Πύλες του μυστηρίου". Δυστυχώς, παρόλο που είναι φίλος μου και τον έχω παρακαλέσει πάρα πολλές φορές, δεν μου έχει παραδώσει τα "κλειδιά" των "πυλών του μυστηρίου" και έτσι δεν μπορώ να ξέρω από πού πήρε τις πληροφορίες ότι υπάρχει πετρέλαιο στο Καστελόριζο".

Την Τρίτη 2 Μαρτίου μέσα από τον "Αθέατο Κόσμο" δεσμεύομαι να "δώσω στον κ. Πάγκαλο το "κλειδί των Πυλών του Μυστηρίου". Αν μου είχε παράγματι ζητήσει τα "κλειδιά" θα του τα είχα στείλει μαζί με τις εκπομπές για τα Ίμια που νομίζω πως θα τις έβρισκε ενδιαφέρουσες!

Πηγή: www.pyles.tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου